Tехническа поддръжка
Нашите квалифицирани инженери извършват техническа поддръжка, осигуряваща непрекъсваем работен процес.
- ПРЕВАНТИВНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА Извършване на диагностика и при нужда ремонтна дейност на високотехнологични системи и техника, на място при клиента, по предварително уговорен и удобен за Вас график, с цел превантивно откриване на евентуални проблеми и предпоставки за възникването на аварии, забавяне на работният процес и загуба на данни
- АБОНАМЕНТНА ОПЕРАТИВНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА Извършване на периодични планувани диагностики и отстраняване на възникнали или предстоящи проблеми в най-кратки срокове, на място при клиента, съобразен с Вашите бизнес ангажименти, без да се нарушава ритъмът и спокойствието Ви на работа
- HELP DESK Единна точка за контакт при възникване на проблем. Чрез нашата Help Desk система Вие ще бъдете своевременно информирани и напълно запознати с работният процес по разрешаването на регистрираният от Вас проблем.Наличието на система за следене и управление на възникнали инциденти подпомага изключително много процеса по управление на дейностите и качеството на обслужване на клиентите.